جک جدید

بابام: بده موبایلتو ببینم
من: بابا یه لحظه وایسا رمزشو بزنم
Delete SMS
Delete Video
Delete picture
Delete music
Delete number
FORMAT MeMoRy CARD
من: بیا بابا من چیزی ندارم که ازتون مخفی کنم
بابام: نه میدونم، من فقط میخواستم ساعتو ببینم!!!!!!!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتى “چه خبر؟” به “ديگه چه خبر؟” تبديل شد خدافظى کنيد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ایشالله یه روزی اونقدر فرهنگ سازی بشه... تا آدامست رو از جیبت در آوردی همه نگن به ما هم بده :|

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اين اهنگ "لست كريسمس" همون "پارسال بهار دسته جمعي رفته بوديم زيارت"ماست؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

این دخترا که اسمشون رو اینجور می نویسن : Mel Ika , Par Isa , Shi Ma ، اینا حضرتِ موسی از وسطشون رد شده ؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

این دخترایی که گوششونو میندازن بیرون منظورشون چیه ؟؟؟
مشکل شنوایی دارن یا میخوان بگن ما گوش داریم شما ندارید؟؟؟؟

منبع:mha3373.blogfa.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: مطالب مکتوب ، ،
نظر فراموش نشه

تاريخ : سه شنبه 18 شهريور 1393برچسب:عکس,ترول,عکس خنده دار,عکس باحال,تصویر باحال,ترول ضد عرب,ترول کشتی کجی, | 17:57 | نویسنده : امید |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.